08 May 2011

OH IBU!!!

assalamualaikum....
entry kali ni memang kena la tuk tema hari ni....HARI IBU....d sebalik tajuk entry ni, ada kisah sbenarnya....kisah ni bleh kata nk caya pon, kena caya la...sbb ramai saksi yg tgk aku...walaupn pendek entry ni, tapi cukup tuk aku menyatakn SELAMAT HARI IBU kpd ma aku....

citenya stat masa aku kecik...(bunyi cm aku ni xbesar2...asyik kecik je...hehe)....masa 2 aku kt pengkalan kubor, kelantan.....bnyk brg2 murah kt situ....bg yg x pernah p situ, elok2 la p....rambang mata kalo nk beli brg....

ngah duk asyik jln2, sampai satu kedai ni ada lagu d mainkn....tajuk 2 UNTUKMU IBU!....nyanyian Mamat Exist....lama kot lagu 2....aku plak tersangkut kt kedai 2 sbb lagu  2 punya pasal....apa lg, nyanyi la ngan penuh perasaan....ramai gile tgk aku nyanyi masa 2...aku ni bkn la artis tapi sbbkn aku nyanyi kuat sgt, so ramai la yg tgk....hahaha....klakar kn....xtau malu btl aku ni....

nyanyi punya nyanyi, tuan kedai 2 mntk aku nyanyi lg...haha...gile kn....memang  saat 2 buat aku tringat kt ma aku....hehehe...

LAGU NI AKU TUJUKN KHAS KPD MA (WAN AININ BT WAN HUSSIN)...



ni la ma aku....bersama suami tersayang....


No comments:

Post a Comment